Budget

Budget tip: haarband voor het sporten

haarband sporten

Een nadeel van lang haar is dat het nog weleens in de weg kan zitten bij het sporten. Vooral bij hardlopen buiten kan ik mij enorm storen aan die plukjes haar die iedere keer in je gezicht kriebelen of voor je ogen hangen. โ€˜s Winters is het geen probleem, dan loop ik hard met een dun mutsje op mijn hoofd. Maar in het voorjaar en in de zomer vind ik het een drama..

Zelf heb ik toen een haarband van Nike gekocht. . Ik weet niet meer precies wat ik er aan heb uitgegeven, ik denk rond de 8 a 9 euro.

Nike haarband sporten

 

Bij de Action hebben ze nu goedkope haarbanden in het assortiment, zie het plaatje aan het begin van deze post. Voor de prijs van 0,69 per 2, dat is bijna gratis! Er staat dan wel geen merkje op en ik vind ze zelf minder lekker zitten dan die van Nike, maar het is toch een goed alternatief. En het scheelt ook nog eens veel geld!

Geef een reactie

