Budget·Recept

Budget tip: Receptenboek: Gluten-,tarwe- en zuivelvrij genieten!

Glutenvrij

Ik ben dol op receptenboeken, thuis heb ik dan ook een aardige verzameling staan. Intussen ben ik al 16 jaar vegetariër, in het begin van deze periode was het moeilijk om aan vegetarische recepten te komen. Internet staat er nu vol mee, maar in die tijd gebruikten we internet nog niet op de manier waarop we het nu gebruiken. 

Nu ben ik niet zo dol op al die vegetarische burgers en dat soort producten die je nu in alle supermarkten hebt liggen. Behalve dat ze vol zitten met allerlei toevoegingen en veel zout, vind ik ze ook niet altijd lekker. Ik vind het erg leuk om te experimenteren met recepten en verschillende ingrediënten. Daarom ben ik dan ook blij als ik een leuk recepten boek in de schappen zie liggen, vol met mooie foto’s van de klaargemaakte gerechten.  Nog blijer word ik als dan blijkt dat zo’n boek maar 1,49 kost!

Dit weekend was ik in één van mijn favoriete winkels, de Action. Ze hebben op dit moment heel leuke receptenboeken in het assortiment voor de prijs van 1,49. Net zoals dit boek,“Gluten- tarwe- en zuivelvrij genieten!”. Niet alle recepten zijn vegetarisch, maar een groot deel ervan wel. En anders zijn ze makkelijk aan te passen en vegetarisch te maken, soms zijn er zelfs suggesties bijgegeven.

glutenvrij boek open

Super leuk boek, echt een aanrader om de volgende keer mee te nemen bij je bezoek aan de Action!

Follow my blog with Bloglovin
 

Geef een reactie

