Budget·DIY

DIY: Tuinkastje

Davy met tuinkastje

DIY: Zelfgemaakt tuinkastje van bollenkratjes.

Dit kastje voor in de tuin heb ik zelf gemaakt van bollenkratjes. De bedoeling was eigenlijk om er vier bovenop elkaar te doen, maar omdat er een knopje uitstak op de muur heb ik ze op deze manier neergezet.

De potjes heb ik gekocht bij de kringloop. Ik heb bewust zo veel mogelijk verschillende soorten kleurtjes, maten en materialen uitgezocht. De potjes heb ik vervolgens gevuld met steentjes, potgrond en vervolgens verschillende kruiden. De gieter die er rechts opstaat vond ik bij het opruimen van onze schuur, eigenlijk zou deze uitgedeukt moeten worden maar het heeft ook wel weer wat.

De beeldjes komen bij de Action vandaan en ย vervolgens maakt onze poes Davey er een geheel van!

Geef een reactie

