Fashion·Retro

Retro horloge

Retro Casio Gouden Horloge

Een sinterklaascadeautje!

Ik ben dol op retro spulletjes, in mijn huis, maar ook voor om mijn arm. Toen ik dit horloge op internet tegen kwam was ik dan ook opslag verliefd. Dit horloge is van Casio en een ‘originele remake’ van de jaren ’80 versie. Het is een mooi klein sierlijk horloge, die voor iedere pols makkelijk op maat te maken is. Toen ik het horloge op internet zag dacht ik dat het een elastische band had. Maar het is een makkelijk verstelbaar bandje. 

Ik had het horloge zelf al eerder willen kopen, maar op alle sites was precies dit model uitverkocht. Blijkbaar was ik niet de enige die dit Retro horloge van Casio leuk vond. Ik was dan ook blij verrast toen ik dit cadeautje van sinterklaas kreeg!

Het horloge is beschikbaar in twee kleuren, zilver en goud. De zilveren is ook wel leuk, maar de gouden is net even iets meer speciaal en heeft meer het ‘retro gevoel’.

Casio Retro Gold
Casio Retro Gold
2 gedachten over “Retro horloge

  1. Wow echt heel mooi Maaike, goeie smaak heb jij! Kek sinterklaaskadootje hoor! Leuk ook digitaal, met vast veel handige functies! Bv. stopwatch kun je op school wel gebruiken denk ik! Groetjes van Sophie!

Geef een reactie

