Budget·Favorieten·Interieur

Scentchips en de Action budget versie

PhotoGrid_1388317560844

Ik ben gek op geurkaarsjes en heb dan ook ’s avonds vaak een geurkaarsje op staan. Meestal is dit een geurkaars van de Action of Xenos. Ruikt lekker, maar dit is vaak maar van korte duur. 

Een tijdje geleden zag ik bij de Action een waxbrandertje met verschillende geuren voor maar 1,99. Een erg leuk brandertje, zwart met een hartje er in. De geurwax rook niet zo lekker. Van de verschillende geuren die erbij zaten rook eigenlijk alleen de blauwe versie, cotton linnen, lekker. Van deze geur had ik dan ook maar een voorraad gekocht. Mijn vriend vond ze erg chemisch en ‘zeperig’  ruiken en was dan ook meestal niet blij als ik het brandertje weer aan gedaan had.

Action geurwaxAction geurbrander

Afgelopen week was ik aan het winkelen en kwam ik een erg leuk winkeltje tegen waar Scentchips verkocht werden. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar was meteen enthousiast. Er lag een enorme bak met allemaal verschillende geurwaxjes, de zogenaamde Scentchips. Het was net een soort snoepwinkel, waar ze allemaal bakken hebben met verschillende soorten snoep!

Scentchips bakken

Je kunt de verschillende Scentchips ‘blenden’ , dat wil zeggen dat je je eigen geur kunt maken. Zo kun je bijvoorbeeld een Kaneel Scentchip en een Vanille Scentchip blenden en zo je eigen geur creëren. Om je op weg te helpen zijn er al verschillende combinaties gemaakt, deze kun je vinden op de website of op een foldertje wat bij de Scentchips staat.

Ik heb een mediumdoosje gekocht, waar je voor 5,95 13 verschillende geurwaxen mocht uitzoeken. Uiteraard heb ik er ook een speciaal brandertje bijgekocht, in de winkel waar ik was was niet zo heel veel keus. Als je naar de website van Scentchips gaat, zijn er veel meer branders.

Think Happy Today

De geurwaxen ruiken heerlijk, ik ben er helemaal fan van. Zelfs mijn vriend vindt de Scentchips niet vervelend, hij vindt ze zelfs wel lekker ruiken.

Ik ben er nog niet aan toegekomen om zelf geuren te ‘blenden’ , ik vind de geuren zo los ook erg lekker ruiken. Mijn Action brandertje heb ik eigenlijk niet meer gebruikt. Als ik deze toch nog een keer gebruik, dan gebruik ik in ieder geval niet meer de Action geurwax, maar liever deze Scentchips.

827_logoSCnl

 

 

 

 

Een gedachte over “Scentchips en de Action budget versie

  1. Wat een leuk brandertje die bovenste! Ik heb ze in Brugge gekocht, heerlijk. Ook nog niet ‘geblend’, misschien toch maar eens doen. Maar ze zijn los ook zo lekker..

Geef een reactie

