Budget·DIY·Home·Interieur

Home & interieur: Dienblad met kaarsjes

Dienblad met kaarsjes

Afgelopen week heb ik alle kerstspullen opgeruimd en naar zolder gebracht. Het was wel erg kaal zonder al die lichtjes en gezellige kerstspulletjes. Voor mijn verjaardag had ik een houten dienblad gehad met allemaal leuke spulletjes. Dit dienblad had ik nog steeds op tafel liggen en heb ik dan ook gebruikt voor mijn decoratie.

Het dienblad met kaarsjes is een bekend verschijnsel. Bijna iedereen heeft wel zoiets thuis staan of thuis gehad. Je kunt er eindeloos mee variëren, ik vind het zelf altijd leuk om er een thema aan te koppelen. Het thema voor mijn dienblad is ‘bijna voorjaar’. 

De groene achtergrond is de kleur verf die ik op de muur heb.

Wat heb ik gebruikt?

  • 3 kaarsen (Witte van de Action, babygeel en zalmroze van de Blokker)
  • Potpourri met een witte lelie (Action)
  • Houtdecoratie inclusief kokosnoten (Action)
  • Schelpen (Action)

Het kastje waar het dienblad op staat is ook super leuk trouwens, die heb ik voor 19,95 bij de Action gekocht.

Action dienblad kaarsjes

Wit kastje met mandjes, voor 19,95 te koop bij de Action
Wit kastje met mandjes, voor 19,95 te koop bij de Action

 

Een gedachte over “Home & interieur: Dienblad met kaarsjes

Geef een reactie

