Budget·Fashion

Fashion: nieuwe broche

Salamander broche

Afgelopen week heb ik een nieuwe broche gekocht van een salamander. Volgens de serie Drop Dead Diva is een broche ‘not done’, die zou je pas mogen dragen als je 50+ bent. Maar zelf vind ik broches erg leuk, het geeft een vest of jasje toch net even dat beetje extra.
Het liefst koop en draag ik vintage broches, maar deze vond ik zelf erg leuk. Ik heb de broche voor slechts 4,99 gekocht bij de Ter Stal. En omdat het opruiming was mocht ik er gratis nog een sieraad bij kiezen!

 

Geef een reactie

