Action·Budget

Budget: Geurkaars Action

Goedkope geurkaars

Zoals ik al eerder in een blogpost gezegd had, ben ik dol op geurkaarsjes. De Scent Chips en Yankee Candle Wax Melts zijn mijn favorieten. Maar helaas, zijn de Yankee Candles wel erg prijzig. Bij de Action neem ik geregeld kaarsjes mee, ook af en toe een geurkaarsje. Helaas ben ik daar niet altijd tevreden, sommige kaarsjes die een geurkaars zouden moeten zijn geven bijna geen geur af.

In de kerstvakantie zag ik onder in het schap bij de kaarsen deze Large Jars in verschillende geuren, voor maar 1,99! Dat zijn nog eens andere prijzen dan 25 euro voor een Yankee Candle Large Jar.. Β 

Maar hoe zit dat met deze kaars? Kun je ‘m eigenlijk wel vergelijken met een Yankee Candle?

Eerlijk gezegd ben ik erg tevreden over de kaars. Ik heb mijn Apple Cinnamon kaars vlak voor kerst gekocht, ik steek ‘m dagelijks aan en hij is nog steeds niet op! Hij ruikt heerlijk, maar ik ben dan ook dol op kaneelgeurtjes.

Maar eerlijk is eerlijk, hij ruikt niet zo als een Yankee Candle. Die ‘vullen’ veel meer de ruimte met een lekker luchtje, deze kaars van de Action geeft wel een subtiel luchtje, maar er komt veel minder geur vanaf.

Toch vind ik het wel een aanrader, zeker voor het bedrag van maar 1,99! De pot waar in de kaars zit is alleen al de 2e euro waard, hier kun je hartstikke leuke dingetjes in doen als de kaars straks op is. De geur is heerlijk, niet overheersend, maar naarmate je de kaars langer hebt komt er wel veel minder geur af. Zelf heb ik geen 25 euro over voor een geurkaars, 2 euro komt meer in de richting. Wel ben ik dol op de geuren van Yankee Candle, maar dan gebruik ik liever de Wax Melts, die zijn maar ongeveer 1,50 per stuk.

Helaas zijn in ‘mijn’ Action, alle Apple Cinnamon geuren al op. Maar de rode versie, Lovely Berries, is ook een aanrader! πŸ™‚

 

2 gedachten over “Budget: Geurkaars Action

Geef een reactie

