Action·Budget·Geurkaars

Action: Oliebrander met 12 verschillende geuren

oliebrander action

Iedere week kom ik wel een keer bij de Action. Ik kan altijd wel iets bedenken wat ik ‘nodig’ heb. Nieuwe pennen, wattenschijfjes, shampoo, sokken.. Noem het maar op! Mijn vriend heeft hetzelfde, ook hij komt iedere week wel een keertje bij de Action. Afgelopen week had hij een klein cadeautje voor mij meegenomen bij de Action, een oliebrander met wel 12 verschillende geuren. Voor iedere maand van het jaar een verschillende geur.

Precies iets voor mij, aangezien ik dol ben op kaarsjes, geurtjes en alles wat daar op lijkt. Ik heb nog niet alle geuren uitgeprobeerd, daar zijn het er iets te veel voor. In de flesjes ruiken de verschillende oliΓ«n heerlijk, vooral ‘Wood’ , ‘Musk’ , ‘Sandalwood’ en ‘Blueberry’. Even afwachten hoe ze uiteindelijk in de brander gaan ruiken!

Tot nu toe heb ik alleen Vanilla en Musk geprobeerd, die ruiken erg lekker. Afgelopen week had ik ‘Christmas Cookies’ van Yankee Candle in mijn waxbrander, het hele huis ruikt dan heerlijk naar versgebakken koekjes. Het is af en toe wel een mix van verschillende geurkaarsen.

De oliebrander met 12 verschillende oliΓ«n is zeker een aanrader en ook leuk om cadeau te geven.

Maanden van het jaar met specifieke geur:

  • Januari: Rose
  • Februari: Vanilla
  • Maart: Jasmine
  • April: Lavender
  • Mei: Blue Water
  • Juni: Wood
  • Juli: Musk
  • Augustus: Sandalwood
  • September: Blueberry
  • Oktober: Strawberry
  • November: Honeydrew
  • December: Mango
Geef een reactie

