Food·Recept

Kookboek: Gwyneth Paltrow – It’s all good

Gwyneth Paltrow kookboek

 

Het kookboek van Gwyneth Paltrow ‘It’s all good’ wilde ik al heel lang hebben. Sowieso ben ik dol op kookboeken, maar omdat het hier om een glutenvrij en zuivelvrij kookboek ging was ik erg benieuwd. Ook zouden er veel vegetarische en veganistische recepten in staan. 

Iedere keer deed ik het boek in mijn digitale winkelmandje bij Bol.com, maar uiteindelijk bestelde ik het boek toch maar niet.  Twee weken geleden heb ik uiteindelijk de knop doorgehakt en het boek gekocht. Ik ging voor de oorspronkelijke Engelstalige uitgave, omdat dat toch meer authentiek is. Soms staan er rare vertaalfouten in en ik heb liever de versie zoals die oorspronkelijk bedoeld is.

De volgende dag had ik al meteen het boek in huis. Jammer was dat dat de papieren cover die eromheen zat beschadigd was, deze heb ik er dan maar ook meteen afgehaald.

Het is een supermooi boek, met behalve recepten ook veel informatie.  Het is erg mooi vorm gegeven. Wel is het jammer dat sommige recepten echt heel veel werk zijn of dat je ingrediënten nodig hebt die moeilijk te verkrijgen zijn. Ook viel het mij tegen dat er zoveel recepten waren met vis. Ik had gedacht dat het boek uitsluitend vegetarische recepten zou hebben. Een kleine tegenvaller, maar de andere recepten en de vormgeving maken veel goed!

Je kunt het boek bij Bol.com bestellen voor de prijs van 25,99 . 

Zelf heb ik maar 18 euro voor het boek betaald, ik heb het boek gekocht toen het in de aanbieding was. Even in de gaten dus, vaak komt zo’n actie wel weer terug.

Geef een reactie

