Geen categorie

Everyday autumnstyle

img-set

Een eenvoudige casual set kleding dit keer. Het shirtje van Levi’s zie je overal de laatste weken. Niet heel erg origineel, maar in deze set is het toch net even anders.

T-shirt: Levi’s – The Perfect T-Shirt – 24,95

Het bekende T-shirt van Levi’s. In combinatie met het vest en de andere accessoires vind ik het erg leuk. Om alleen het shirt te dragen vind ik een beetje saai, dat is te standaard en zie je de laatste weken vooral bij tienermeisjes.

Spijkerbroek: H&M – 39,95

Spijkerbroeken van de H&M zijn altijd goed. Ik ben zelf 1.83 en soms zijn spijkerbroeken te kort. Maar in combinatie met laarsjes kan het eigenlijk altijd. Laatste tijd draag ik mijn spijkerbroeken eigenlijk alleen tijdens het paardrijden. Een spijkerbroek is al snel zo ‘gewoontjes’ en vooral als je het dagelijks bij het paardrijden draagt. (Ik rijd western en daarbij draag je geen gewone paardrijbroek! 🙂 )

Vest: Benetton – Beige – 59,95

Ik ben verliefd op de kleur van dit vest. Wat een mooie kleur, past perfect bij de herfst! Volgens mij heb ik ergens in mijn kledingkamer net zo’n soort vest, maar dan niet met die leuke knoopjes erop. 🙂

Horloge: Monochrome Black by Simpl Watch – 150,-

Het horloge vind ik heel erg gaaf. Het heeft een simpele, maar daarom ook een sterke uitstraling. Ik ga binnenkort eens op zoek naar een budgetvariant hierop.

Schoenen: Born Women’s Slater – 125,-

De laarsjes hebben een beetje een vintage-achtige uitstraling en staan bij veel verschillende soorten broeken. In combinatie met dit vest vind ik ze erg leuk. Ik struikel alleen een beetje over de prijs, ik heb al veel van dit soort schoenen en heb dit bedrag er op dit moment even niet voor over.

De armband is onbetaalbaar en van Hermès, maar staat wel leuk bij het geheel. De H&M heeft vast een goedkopere variant! 🙂

Geef een reactie

